środa, 18 sierpnia 2010

Rumowisko(Crusader)

Postanowiłem nieco wypiętrzyć i zróżnicować gruzy.Jak wiadomo w Normandii Niemcy byli ustawicznie bombardowani, ostrzeliwani i atakowani - w skrócie spokoju nie mieli.
Ta wiedza pozwoliła mi poczynić powyższy krok, w gruzie znalazły się części zniszczonych pojazdów, hełm, jakaś menażka...ogólnie to, co zostało po  przegonionej armii.





Z gruzem, że tak powiem,  jeszcze nie koniec.
Po pomalowaniu ruin i wklejeniu ich na właściwe sobie miejsca uzupełnię brzegi, oraz dodam więcej drobnego gdzieniegdzie

W modelu ponownie skorygowałem skrzynię / zasobnik, wymieniłem lufę karabinu naprowadzającego na metalową, dodałem światła....i zaczynam sklejać figurki.
Dwie prezentowane to jasna Legend Production, oraz szara Dougs Original.
Szykuje także dwie kolejne Adalbertus.

Pozdrawiam
Rafał Jankowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)