niedziela, 23 stycznia 2011

Whiskey in the air - 1/12.

Hej.
Ostatnio mam fascynację okresem prohibicji.Oczywiście tematyka  WP z okresu 2WŚ będzie także przeze mnie wałkowana, narobiłem w niej zakupów na rok okrągły, albo i dłużej.
Wracając do bohatera.
Jest to biust/popiersie a także pocycek Bugsiego firmy Historex/Nemrod skala 1:12.
Na pudełku smętne, ciemne malowanie.
Oglądając np "Boardwalk Empire" możemy zobaczyć że nie tylko latali w czarnych /ciemnych garniturach, ale także ubierali się i na kolorowo.
Sięgnąłem po odcień niebieskiego, morskiego.
Kreator mody ze mnie raczej żaden, a i najwygodniej mi w dresie, jednak to zestawienie w moim odczuciu  raczej się nada.
1 sztuka w moim wykonaniu, w tej skali:


   


Jeszcze tylko guziki i kończę.
Pozdrawiam
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)