sobota, 22 października 2011

Poprawka

Cześć.
Twórczości radosnej ciąg dalszy....
Siedziałem nad podstawką i nie wiedzieć czemu odpaliło mi, żeby wrzucić w nią kawałek kanału, mało tego , upchnąć tam jeszcze dwie figurki !
Wygryzłem nieco drewna, pozbyłem się wypełniacza, skleciłem kanał, obkleiłem cegłą, przeciąłem na pół i...jest.
Nie wiem jak wstawię pozorantów w tę dziurę po pomalowaniu ich !?
Pokazuje także resztę składowych - jak brama.
Po wymalowaniu mam w zamyśle dodać, właściwie to naszpikować , mur pod drutem, szkłem.
Nieco cementu i w to wetknę zbite szkiełka...ale to później.
Zatem dziś praca wygląda tak:

   



Pzdr
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)