środa, 8 lutego 2012

^%#$#&^@^^#*#^@!*^@!&%@$!@ !!!!

Wyskrobałem kolejne trzy sztuki do scenki, tytuł mówi jaki jest (był) mój stan emocjonalny podczas próby ociosania z nich ludzi.Skutek na zdjęciach poniżej i więcej z nich już nie wycisnę, brak do nich sił(nerw) !

   


Na Armoramie jeden z forumowiczów podpowiedział mi czego mogę szukać(firmy) po sklepach, zobaczyłem kilka ciekawych figurek i prawdopodobnie oprócz tego razu ośmieszę się skalą 48 raz jeszcze - nie wiem tylko kiedy mi znów "na nią" odbije.
RJ

1 komentarz:

  1. Fakt brak dobrych figurek w mojej ulubionej skali 1/48 to masakra. Trzymam kciuki żeby Ci wyszło jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)