niedziela, 29 września 2013

Cztery pory roku/ Four seasons

Witam.
Poznawszy zawartość jednego z kartonów z smutkiem zauważyłem iż mam zatrzęsienie Panzer IV. 
Budując poprzedni model wpadłem na pomysł czterech pór roku...
Postanowiłem umieścić na jednej, bądź czterech rozdzielnych( acz łącznych) podstawkach prace.
Każdy z czołgów będzie zniszczony i każdy ma przedstawiać inna porę roku.
W jednej pracy wykorzystam kamuflaż, w innej,  pracę z podstawką by uwydatnić pory roku.
Nie wiem który czołg którą porę przedstawi, jednak obecnie jestem skupiony na budowie.
Niemal ukończony, Panzer IV Ausf  F przedstawia się tak:
Wszystko w powijakach...jeszcze ;)

Pozdrawiam
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)