poniedziałek, 4 listopada 2013

"Hello Kitty " - WIP/Tiger I ausf E SS Totenkopf

Cześć.
Dumałem jakby tu go pomalować, jak wyjdzie po farbie zimmerit, który tak mozolnie kładłem, pierwszy raz do tego,  w tej skali i na tak dużym modelu....
Odpadało położenie pasiaków na bazę, odpadało kładzenie śmiesznych zielonych barw na pow. oświetlonych , co jest teraz jakby "nowością" a mnie przyprawia o ból brzucha.  Zagrałem światłem ci cieniem bez kolorów przejściowych i prosze zauważyć, że wszystkie ciemne miejsca są przeze mnie namalowane , to nie ostre doświetlenie Tygrysa, te cienie są namalowane.
To mnie uratowało, by kot nie był taki sam jak wszystkie inne, wyratowało mnie także z niemożności dodania uszkodzeń większych( mając w pamięci, że pojazd zjechał dopiero co z platformy kolejowej) . Musze sie ograniczyć do delikatnych zarysowań zimmeritu i może delikatnie błotników.
To teraz chwale się:




Jest dobrze, obym jakimś kombinowaniem tego nie zepsuł !
Do następnego
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)