niedziela, 28 czerwca 2015

BTR 60 Milicja - 1/35 WIP

Cześć.
Oto druga z pozycji po 45 roku, zdjecia marne...bo w sumie troszkę do dorobienia jest, ale....aby nie lenić się wstawiam :)

Oczywiście jak widać( po kleksach z farby?) będzie on częścią dioramy, figury cywili wymodelowałem na podstawie ociosanych "jakichśtam", po czym oblepiłem to MS`em, ale oni póżniej.
Model składał się przednio ino sporo spawów należało dorobić, Trumpeter postarał się ;)

Dość dziwnie pracuje się na tych modelach po 45...w każdym bądź razie najgorzej to nie wyszło, choć mam lekkie wątpliwości co do samej modulacji, mogłem ja zrobić bardziej stonowaną.
Acha, ukończyłem mini dioramę, tu jej wycinek...bo także oczekuje na sesję foto.:

Pozdrawiam
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)