piątek, 5 czerwca 2015

LWP T-55 Tamiya 1/35 (pre dio photos)

Cześć.
Stało się, poszedłem poza rok 1945.....
Oto mój pierwszy ukończony( no prawie) model spoza okresu WWII.
Będzie składową dioramki pod tytułem " IX ", ale o tym przy okazji.
Kilka detali zmieniłem, byłem zmuszony do dorobienia kadłuba po odcięciu błotników z przodu...kilka przewodów, generalnie pierdoły, ale żarły czas na potęgę !
Malowanie - hmmm....jak widać mocno stonowane (jak na mnie) ale miałem w tym cel, nie chciałem aby skupiał uwagę, tę ma zaabsorbować inna składowa scenki - i ta już pstrokata jest, ale...j/w później.
Model ma się poruszać w realiach miastowych, zimą, także z kurzem , ubłoceniem układu jezdnego, nie przesadzałem. Korekty wprowadzę już na dioramie.
W podsumowaniu czuję dzikość w tych nowoczesnych modelach, nie wiem, to pewnie przez ciągłe klepanie prac z okresu 2WŚ, jak wyszedł to już pozostawiam widzowi do oceny.







Nieco opuszczam się w publikacji, ale jak to bywa, życie, lenistwo.....już nadrabiam, zmusiłem siebie do wykonania zdjęć parki modeli, za chwilkę kolejny  :)))))




Pozdrawiam
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)